هویت برند از آنچه برند شما میگوید، ارزشهای شما، نحوه ارتباط با محصول خود و آنچه میخواهید مردم هنگام تعامل با شرکت شما احساس کنند، تشکیل شده است. اساساً هویت برند شما شخصیت کسب و کار شما و قولی به مشتریان شماست.
هویت شرکتی یا تصویر شرکتی روشی است که یک شرکت، شرکت یا شرکت تجاری خود را در معرض دید عموم قرار می دهد. هویت شرکتی معمولاً با نام تجاری و با استفاده از علائم تجاری تجسم می شود، اما می تواند مواردی مانند طراحی محصول، تبلیغات، روابط عمومی و غیره را نیز شامل شود. هویت شرکتی هدف اصلی ارتباطات شرکتی است که هدف آن ایجاد و حفظ شرکت است. هویت.
به طور کلی، این یک عنوان شرکت، آرم (لوگوتایپ و/یا لوگوگرام) و دستگاههای پشتیبانی است که معمولاً در مجموعهای از دستورالعملهای شرکت جمعآوری میشوند. این دستورالعملها بر نحوه اعمال هویت نظارت میکنند و معمولاً شامل پالتهای رنگی، حروفنویسی، طرحبندی صفحه، فونتها و موارد دیگر میشوند.