توسعه کسب و کار در آژانس توسعه و کار باران چند مرحله دارد؟
-
با استفاده از نظرسنجی، تست A/B و مطالعه روی رفتار مشتریان، به علاقه، خواسته و نیاز آنها پی ببرید و سپس روی رقبای فعلی و روند گسترش آنها تحقیق کنید. در نهایت، بازارهایی را پیدا کنید که با ورود به آنها، شانس بیشتری برای موفقیت دارید.
-
وبسایت بسازید، روی تبلیغات اینترنتی سرمایهگذاری کنید، اکانتی در شبکههای اجتماعی ایجاد کنید، با فعالان حوزهٔ کاری جدید خود همکاری کنید و بهصورت مداوم، تولید محتوا داشته باشید.
-
تخصصتان در زمینهٔ فعالیتی جدید را نمایش دهید. این کار را با تولید محتوای مناسب و تأثیرگذار انجام دهید تا مخاطبان متوجه شوند که به این بازار تسلط دارید. مشتریان بالقوه باید شما را بهعنوان منبعی آگاه و مطمئن بشناسند تا به تجارتتان اعتماد کنند.
-
ارتباط با مخاطبان هدف را میتوانید از طریق تماس تلفنی، پیامک، ایمیل یا پیامرسانها انجام دهید. از دیگر راهها هم میتوان به بیانیههای مطبوعاتی اشاره کرد؛ ولی تماس مستقیم با کاربران تأثیر بیشتری در جذب آنها دارد.
-
سعی کنید با مشتریان راغب گفتوگو کنید تا میزان تناسب آنها با کسبوکارتان را بسنجید. اجرای درست این مرحله از توسعه کسب و کار تاثیر زیادی در موفقیت و پیشروی در مسیر رشد تجارتتان دارد.
-
اعتبار و میزان شناختهشدن برندتان در بین مردم را افزایش میدهد و روند رشد تجارت شما راحتتر و سریعتر پیش میرود. اگر در مسیر گسترش تجارتتان با مشتریان ناراضی برخورد کردید، حتماً سعی کنید رضایت آنها را جلب کنید تا اعتبار برندتان زیر سؤال نرود.
-
تجربیات مشتریان را میتوانید در بخش نظرات مشتریان و بهعنوان مطالعهٔ موردی (کیس استادی) در کنار سایر محتواها به کار بگیرید. با انجام این کار، اعتبار شما پیش مشتریان راغب افزایش پیدا میکند و شانس بیشتری برای تبدیلکردن آنها به مشتری دارید.