ضروریترین مهارتها برای مدیر توسعه کسب و کار
آنچه در این مقاله میخوانید
Toggleضروریترین مهارتها برای مدیر توسعه کسب و کار
مدیر توسعه کسب و کار یک مسئولیت بسیار مهم در هر شرکتی است.
برخلاف تیم فروش، وظایف شما بیشتر بر مدیریت روابط با مشتریان واقعی و جدید متکی است تا کل شرکت بتواند به رشد و گسترش ادامه دهد. تعامل با مشتریان می تواند استرس زا باشد و اگر بخواهد که باید با خواسته های رئیس کنار بیایید، می تواند فشار بیشتری بر شما وارد کند.
اما، اگر یک مدیر توسعه کسب و کار هستید یا می خواهید یکی شوید، «مدیریت استرس» مهارتی است که قبلاً بر آن تسلط دارید یا حداقل به کار روی آن ادامه می دهید. به هر حال، اگر میخواهید در توسعه کسبوکار حرفهای شوید، مجموعه دیگری از مهارتها وجود دارد که باید آنها را توسعه دهید تا در شغل خود حرفهای شوید.
مدیر توسعه کسب و کار چیست؟
قبل از توصیف شغل، چرا پاسخ نمی دهیم توسعه کسب و کار چیست؟
این فرآیند شامل تنظیم روش هایی برای بهبود روابط با مشتریان فعلی و بالقوه است. ایده این توسعه ارتقای رشد کسب و کار است. برای دستیابی به این هدف، مدیران توسعه کسب و کار باید لیستی از فروش و سرنخ ایجاد کنند و سپس برای همه آنها پیشنهادی ایجاد کنند تا لیست مشتریان شرکت را گسترش دهند.
مدیران توسعه کسب و کار می توانند فرصت های شغلی را در طیف وسیعی از زمینه ها پیدا کنند:
SAAS
بازار یابی
خدمات مالی
تجارت الکترونیک
مراقبت های بهداشتی
وظایف و مسئولیت ها
به عنوان یک BDM (Business Development Manager)، وظایف در درجه اول به جایگاه شرکت شما بستگی دارد. با این حال، برخی از مسئولیت ها مشابه هستند:
- برنامه ریزی برای هدف
- به دنبال بازارهای هدف جدید باشید
- مسئولیت کارکنان توسعه کسب و کار را بر عهده بگیرید
- تحقیق کردن
- ارسال ایمیل معرفی به مشتریان احتمالی جدید
- حضور در رویدادهای صنعت
- تهیه گزارش وضعیت اهداف
- به دنبال فرصت های بازار برای محصولات و خدمات شرکت باشید.
توسعه کسب و کار در مقابل فروش: تفاوت چیست؟
در حالی که این بخشهای هر شرکتی باید دست به دست هم دهند تا بهترین نتایج را به دست آورند، تفاوتهای خاصی در کاری که هر دو انجام میدهند وجود دارد. در اصل، اینها عبارتند از:
بخش فروش توسعه تجارت
آنها نمی فروشند. آنها با مشتریان درگیر می شوند تا روابط تجاری را به مرحله بعدی قیف فروش منتقل کنند. ایجاد سرنخ و فروش برای شرکت.
آنها طرح می کنند و مزه آنچه شرکت در مورد آن است می دهند. تیم فروش مزایای محصول را برجسته می کند، مذاکره می کند و در نهایت معامله را می بندد.
اگر این شرکت بخواهد خدمات خود را به کشورهای دیگر گسترش دهد، توسعهدهنده کسبوکار با افراد مناسب تماس میگیرد تا رادار تجاری را به سایر مناطق گسترش دهد. تیم فروش میتواند به دنبال این باشد که چه تفاوتها یا تغییراتی را برای انطباق با این بازار جدید اضافه کند. به عنوان مثال، وقتی میبینیم که مکدونالدز منوهایی متناسب با غذاهای دیگر کشورها ارائه میکند، مانند همبرگرهای گیاهی در هند.
روی روابط بلندمدت با مشتریان تمرکز کنید. بر رشد مالی کوتاه مدت شرکت بر اساس مشتریان بلند مدت تمرکز کنید.
مهارت های مدیر توسعه کسب و کار.
مدیر توسعه کسب و کار نه تنها یک حرفه با درآمد خوب است، با حقوق 100769 دلار. Zippia: The Career Expert میگوید، با این حال، این شغل نیز یک شغل است که تقاضای آن از سال 2020 تا 2028 8 درصد رشد خواهد کرد.
اما برای تبدیل شدن به یک مدیر توسعه کسب و کار به چه مهارت هایی نیاز دارید؟
شما باید تجربه بازاریابی و فروش داشته باشید، بدانید جایگاه کسب و کار شما در کشورتان چگونه است و حتی در سراسر جهان حرفه ای تر باشید.
این شغل بیشتر یک رابطه عمومی است که در آن باید با بسیاری از جلسات با صاحبان مشاغل و افراد با نفوذ روبرو شوید. همانطور که ممکن است تجربه کرده باشید، مدیریت روابط با مشتریان، اعضای تیم و روسای شما می تواند مشکل باشد، اما با داشتن این مهارت ها در رزومه خود، احتمال اینکه در شغل خود موفق تر باشید وجود دارد.
حراجی.
اگرچه قبلاً تفاوت واضح بین تیم های توسعه کسب و کار و فروش را مشخص کردیم، این بدان معنا نیست که شما به عنوان یک توسعه دهنده، فروش نخواهید داشت. در مورد شما، آنها کالا یا خدمات نخواهند بود. در عوض، شما باید ایدهها، پروژههای خود و البته شرکت را بفروشید.
به همین ترتیب، اگر فرصتهای رشد را برای شرکت میبینید، باید بدانید که چگونه ایده را به کل تیم خود بفروشید تا همه تشویق شوند تا برای رسیدن به آن هدف خاص تلاش کنند.
از جمله مهارت های دیگری که می توانیم اضافه کنیم عبارتند از:
اکتشاف.
سرنخ های مناسب را واجد شرایط کنید.
نحوه رسیدگی را بدانید
مدیریت ارتباط با مشتری.
قیف فروش را به روز کنید.
ارتباط و همدلی.
این یکی باید بی فکر باشد. با این حال، باید بیشتر در مورد آن توضیح دهیم.
شما به عنوان یک مدیر باید با جلسات زیادی روبرو شوید و مهارت های ارتباطی باید در آن وجود داشته باشد.
با این وجود، ارتباطات فراتر از توانایی بیان کسب و کار خوب یا مطالب متقاعدکننده است. ارتباط شما باید با روحیه و احساسات طرفین شما مطابقت داشته باشد. از این رو، آنها هنگام صحبت با شما احساس راحتی می کنند و این احساس خوب ما آنها را برای مذاکره بازتر می کنیم. این راهنمای کامل در مورد قیف بازاریابی دیجیتال را بخوانید و سپس کانال بازاریابی دیجیتال مناسب برای کسب و کار خود را انتخاب کنید.
همدلی یعنی احساس «جریان» آنها و عمل کردن بر اساس آن. به عنوان مثال، اگر آنها درونگرا هستند، باید بدانید که هنگام صحبت با آنها منفعل و مؤدب تر رفتار کنید، بنابراین آنها می توانند احساس راحتی بیشتری در بحث کردن داشته باشند. اگر آنها رهبران سختگیر و منظمی هستند، پس یاد بگیرید که شخصیت خود را با محیطی جدی تر و حرفه ای تر تطبیق دهید، جایی که می توانید نشان دهید که در کار خود یک حرفه ای هستید.
با دزدیدن یک نکته حرفه ای از “48 قانون قدرت” نوشته رابرت گرین، ایده در برخورد با افراد صاحب قدرت این است که آنها را تهدید نکنید، بلکه آنها را احساس خوبی نسبت به خود کنید. همانطور که به آنها احساس راحتی میکنید و برای کار عالیشان اعتبار صادقانه قائل میشوید، اینها میتوانند حتی خجالتیترین مشتری را نیز در وضعیتی پذیراتر از شما قرار دهند.
برخی از مهارت های دیگری که باید توسعه دهید عبارتند از:
ارتباط نوشتاری
گوش دادن فعال، زیرا میتوانیم از صحبتهای مشتریان بیشتر بیاموزیم
تماس تصویری
ارائه و ارائه
مهارت های مدیر توسعه کسب و کار – مدیر زن در رایانه. مهارت های مدیر توسعه کسب و کار
بازار یابی
بازاریابی بیشتر به عنوان هنر فروش شناخته می شود.
به عنوان یک توسعهدهنده کسبوکار، یک هدف باید ارتقای شرکت برای به دست آوردن مشارکت بهتر با دیگران باشد. توجه کنید، زیرا همه این مشارکت ها به فروش مربوط نمی شود. برخی از آنها اتحادهای تاکتیکی بیشتری دارند، بنابراین هر دو می توانند از آن سود ببرند.
در شغل خود، باید راههایی بیابید تا پیام شرکت را در لحظه مناسب به افراد مناسب برسانید، و این چیزی است که ما بازاریابهای دیجیتال تا حد کمال آن را مدیریت میکنیم.
اگر برای ارتقای کسب و کار خود به کمک بیشتری نیاز دارید، Codedesign می تواند در این زمینه به شما کمک کند زیرا ما کارشناسانی هستیم که استراتژی های بازاریابی دیجیتال مانند:
بازاریابی ایمیلی
بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
سئو
تجارت الکترونیک
اگر در زمینه دیجیتال مارکتینگ کمک بیشتری می خواهید، با تیم کارشناسان ما تماس بگیرید.
مذاکره
وقتی در یک مکالمه اصطکاک وجود دارد
یا به سادگی مشتری “مشکل” است، ایده این نیست که دست از کار بکشید و تسلیم نشوید. در عوض، آنچه شما نیاز دارید این است که بدانید چگونه مذاکره کنید!
مذاکره رسیدن به توافقی مشترک است که هر دو طرف از آن سود می برند. برای این، خوب است بدانید که چگونه خود را با این واقعیت تطبیق دهید که در طول جلسات شما امتناع ها و بحث های زیادی وجود دارد. با این حال، به جای اینکه حالت تدافعی بگیرید، باید چابکی ذهنی خود را توسعه دهید تا آن را برگردانید و اختلاف نظر را به یک نقطه مشترک تبدیل کنید.
برای مذاکره، همیشه خوب است که فردی را که قرار است با او صحبت کنید به طور عمیق بشناسید:
عملکرد شرکت آنها چگونه است؟
آنها به دنبال چه می گردند؟
چه فرصت هایی ممکن است از دست بروند، و چگونه می توانید آنها را تکمیل کنید؟
در نتیجه این سؤالات، میتوانید ابزارهایی داشته باشید که به شما کمک میکنند تا در مورد هر گونه اختلاف نظر بگردید و در نتیجه آن را به پایان برسانید. در این مقاله می توانید با مدیریت تعارض بیشتر آشنا شوید.
هوش تجاری.
هوش تجاری اساساً در مورد دانستن همه چیز در مورد صنعت و جایگاه شما است. اما “همه چیز” چیست؟
اول از همه، به عنوان یک مدیر، می دانید که شرکت شما تنها شرکت موجود نیست. شما رقبای دارید؛ همانطور که ما بر خطوط عقب تاکید کردیم، شما باید همه چیز را در مورد آنها بدانید. در اینجا یک راهنمای کامل در مورد اینکه چگونه می توانید از قیف های بازاریابی دیجیتال برای گسترش پایگاه مشتری خود و نحوه فروش مستقیم در آمازون با یک برنامه دقیق در بهینه سازی لیست آمازون استفاده کنید، آورده شده است.
انجام مطالعه و تجزیه و تحلیل رقابت کاری است که از دانستن اینکه آنها چه کار می کنند که شما انجام نمی دهید، چه چیزهایی ممکن است از شما پیشی بگیرند، و البته اینکه شما چه چیزهایی بهتر از آنها هستید، منتهی می شود.
آگاهی از تمام این اطلاعات در مورد رقبای خود به شما این امکان را می دهد که بدانید چگونه شرکت را به درستی حرکت دهید تا در کل این “نبرد برند” رقابتی باقی بمانید. اگر تصمیمات درستی بگیرید، در این مورد برتر خواهید بود.
از طرف دیگر «همه چیز»، باید اشتیاق و اشتیاق به دانستن همه چیزهایی که در اطراف کسب و کار شما در حال دمیدن است و اینکه چگونه عوامل مختلف مانند سیاست، اقتصاد یا حتی، در مواردی که تضمین می کند، آب و هوا بر روی محصولات یا محصولات شما تأثیر می گذارد داشته باشید. خدمات فروخته یا معامله می شود.
هوش مصنوعی در اختیار ما است تا بتوانیم بر اساس حقایق ملموس تصمیمات درستی بگیریم و به ما در تصمیم گیری مبتنی بر داده کمک کند. این، همراه با استعداد و هوش تجاری شما، می تواند نتایج فوق العاده ای برای برند شما ایجاد کند. این نکات FBA آمازون را برای رشد کسب و کار خود بررسی کنید و ببینید چگونه بهینه سازی فهرست آمازون می تواند به رشد شما کمک کند.
تجزیه و تحلیل داده های بازگشت سرمایه
برای نشان دادن ارزش کار خود، باید بدانید که چگونه بازده سرمایه گذاری را حول تمام تصمیماتی که به عنوان یک توسعه دهنده کسب و کار گرفته اید اندازه گیری کنید. برای این کار، باید اطلاعاتی در مورد اقدامات خاص خود، میزان زمان و هزینه صرف شده در این زمینه و مزایایی که این امر برای شرکت شما داشته است، ارائه دهید.
در میان معیارهایی که توسعه دهندگان حرفه ای کسب و کار معمولاً مدیریت می کنند، میزان سود، مزایای حاصل از اتحاد با هر مشتری و چگونگی تأثیر آن بر عملکرد شرکت را داریم. این فرآیند باید با دوره ای مشخص مستند شود و همچنین اطلاعات مشخصی در مورد اینکه چه برنامه هایی برای شرکت خواهد بود ارائه دهد.
مدیریت پروژه
یک شرکت یک پروژه کامل است و از آنجایی که شما مدیر هستید، وظیفه شما این است که کل پروژه را به عنوان “یک” مدیریت کنید.
در این کلید، «یک» کلیدی است که همه تیمهای رهبری شما را متحد میکند، زیرا زمانی که یک هدف واحد و واضح را تعیین کردید، میتوانید ببینید که چگونه همه تیمهای اطراف شما میتوانند به همان هدف صعود کنند. هدف. این راهنمای در مورد زنجیره تامین تجارت الکترونیک و بهینه سازی جستجوی صوتی را بخوانید.
مانند همیشه، رهبری یک پروژه شامل مجموعه دیگری از مهارت ها است، مانند:
رهبری
تفکر خلاقانه
امکان بداهه گویی در صورت بروز مشکل
توانایی حل
مدیریت تیم
بدانید که چگونه وظایف را به افراد مناسب محول کنید.
اکنون، این مقاله نباید تنها منبع شما برای مدیریت بهتر باشد، بنابراین میخواهیم شما را با دیگرانی که میتوانند دانش شما را گسترش دهند، بگذاریم:
5 نکته برای توسعه و تداوم مشارکت کارکنان
تنظیم هدف کارکنان: 11 نکته که باید بدانید
استراتژی های انگیزش کارکنان – 8 چیز که باید در نظر داشته باشید
11 اشتباهی که مدیران هنگام ارائه بازخورد مرتکب می شوند
افکار نهایی
اگرچه مدیر توسعه کسبوکار بودن شغلی تحسینبرانگیز و بسیار دشوار است، اما همچنان میتوانید دست به کار شوید و به توسعه مهارتهای لازم برای انجام کار، بهویژه در شغل خود ادامه دهید.
ما در Codedesign از همه حرفهایها و سایر شرکتهایی که میخواهند گامی رو به جلو در تعالی بردارند، پشتیبانی میکنیم. ما خدمات دیجیتال مارکتینگ خود را ارائه می دهیم تا همه چیزهایی که آنها را در بازار منحصر به فرد و ارزشمند می کند، افزایش دهیم. اگر مشاوره بیشتری می خواهید، با ما تماس بگیرید!
سوالات متداول – سوالات متداول
نقش مدیر توسعه کسب و کار چیست؟
مدیر توسعه کسب و کار نقشی اساسی در رشد و گسترش یک شرکت ایفا می کند. مسئولیت اصلی آنها شناسایی فرصت های تجاری جدید است، خواه در قالب بازار جدید باشد
s، مشارکت، راه های دستیابی به بازارهای موجود، یا ارائه محصول یا خدمات جدید برای برآوردن بهتر نیازهای بازارهای موجود. آنها با استفاده از تحقیقات گسترده بازار، تجزیه و تحلیل رقبا و روندهای فعلی بر رشد استراتژیک کسب و کار تمرکز می کنند. به عنوان مثال، در حوزه بازاریابی دیجیتال، یک مدیر توسعه کسب و کار در Codedesign ممکن است به دنبال گسترش سبد خدمات دیجیتال خود یا ورود به بازارهای جغرافیایی جدید بر اساس بینش های مبتنی بر داده باشد.
توسعه کسب و کار چه تفاوتی با فروش دارد؟
توسعه کسب و کار و فروش حوزه های نزدیک اما متمایز در یک شرکت هستند. تفاوت اصلی در اهداف اولیه و استراتژی هایی است که برای دستیابی به آنها به کار می گیرند. توسعه کسب و کار بر ایجاد ارزش بلندمدت برای یک سازمان از طریق مشتریان، بازارها و روابط متمرکز است. این در مورد شناسایی و اجرای فرصت های رشد است. از سوی دیگر، فروش در درجه اول به ایجاد درآمد مستقیم از طریق فروش محصولات یا خدمات مربوط می شود. به عنوان مثال، در حالی که یک تیم فروش در یک آژانس بازاریابی دیجیتال ممکن است بر بستن معاملات با مشتریان جدید برای خدمات فعلی تمرکز کند، تیم توسعه کسب و کار بر روی ایجاد مشارکت های جدید یا توسعه خدمات جدید برای برآورده کردن نیازهای بازارهای نوظهور استراتژی می پردازد.
چرا مهارت های فروش برای یک مدیر توسعه کسب و کار مهم است؟
مهارت های فروش برای یک مدیر توسعه کسب و کار بسیار مهم است زیرا در پایان روز، هدف ایجاد رشد برای شرکت است. این اغلب نه تنها نیازمند شناسایی فرصت ها، بلکه متقاعد کردن شرکا و مشتریان برای تعهد به پروژه ها یا همکاری های جدید است. مهارت های فروش موثر مانند ارتباط متقاعد کننده، گوش دادن فعال و مذاکره به مدیران توسعه کسب و کار اجازه می دهد تا معاملات را با موفقیت ببندند و از اجرای موفقیت آمیز استراتژی های رشد اطمینان حاصل کنند. به عنوان مثال، در صنعت بازاریابی دیجیتال، یک مدیر توسعه کسب و کار باید ارزش خدمات پیچیده مانند خرید برنامهای رسانه یا تجزیه و تحلیل دادهها را به روشی قانعکننده برای مشتریان بالقوهای که ممکن است با این شرایط آشنا نباشند، بیان کند.
چگونه ارتباط و همدلی می تواند تلاش های توسعه کسب و کار را بهبود بخشد؟
ارتباط و همدلی در ایجاد و حفظ روابط قوی و مثبت با مشتریان، شرکا و حتی تیم های داخلی نقش اساسی دارد. در توسعه کسب و کار، درک نیازها، چالش ها و اهداف دیگران می تواند منجر به راه حل ها و همکاری های موثرتر شود. ارتباط همدلانه به ایجاد پیشنهادهایی کمک می کند که به طور واقعی به موقعیت منحصر به فرد شریک یا مشتری می پردازند و در نتیجه اعتماد و احتمال موفقیت را افزایش می دهند. به عنوان مثال، یک مدیر توسعه کسب و کار در Codedesign ممکن است از همدلی برای درک نگرانی مشتری در مورد اتخاذ تجزیه و تحلیل داده های پیشرفته، رسیدگی به نگرانی های آن ها از طریق ارتباط شفاف، اطمینان بخش و آموزنده استفاده کند.
بازاریابی از چه جهت در توسعه کسب و کار نقش دارد؟
بازاریابی با ایجاد آگاهی و ایجاد علاقه به محصولات یا خدمات شرکت، نقش مهمی در توسعه کسب و کار ایفا می کند. از طریق استراتژی های بازاریابی هدفمند، شرکت ها می توانند مشتریان یا شرکای بالقوه را جذب کنند و فرصت هایی را برای تیم های توسعه کسب و کار ایجاد کنند. علاوه بر این، تلاشهای بازاریابی میتواند با تقویت شهرت برند، ایجاد رهبری فکری، و ارائه بینشهای ارزشمند بازار از طریق تجزیه و تحلیل دادهها، از توسعه کسبوکار حمایت کند. برای آژانس بازاریابی دیجیتال مانند Codedesign، بازاریابی موثر ممکن است شامل نشان دادن تخصص خود از طریق مطالعات موردی، گزارشهای صنعتی یا محتوای دیجیتال باشد، در نتیجه از تلاشهای توسعه کسبوکار با جذب مشتریان بالقوه با موفقیت و تخصص نشان داده شده حمایت میکند.
چه تکنیک های مذاکره برای مدیران توسعه کسب و کار موثر است؟
تکنیکهای مذاکره مؤثر برای مدیران توسعه کسبوکار شامل آمادهسازی و تحقیق، درک نیازها و اهداف طرف مقابل، ایجاد رابطه و تمایل به سازش برای یافتن راهحل سودمند متقابل است. استفاده از رویکرد مشارکتی به جای رویکرد تقابلی به ایجاد فضای مذاکره مثبت کمک می کند. به عنوان مثال، یک مدیر توسعه کسب و کار در حال مذاکره با یک شرکت نرم افزاری ممکن است بر این موضوع تمرکز کند که چگونه این مشارکت می تواند ارزش را برای هر دو طرف افزایش دهد، از داده ها و بینش ها برای حمایت از موقعیت آنها استفاده می کند و شرایط انعطاف پذیری را ارائه می دهد که منافع کلیدی هر دو طرف را در بر می گیرد.
هوش تجاری چگونه به موفقیت استراتژی توسعه کسب و کار کمک می کند؟
هوش تجاری نقش مهمی در اطلاعرسانی استراتژیهای توسعه کسبوکار با بینشهای عملی برگرفته از دادهها دارد. با تجزیه و تحلیل روندهای بازار، رفتار مشتری، عملکرد رقبا و سایر داده های مرتبط، مدیران توسعه کسب و کار می توانند تصمیمات آگاهانه ای در مورد اینکه کجا باید تلاش خود را برای حداکثر تأثیرگذاری متمرکز کنند، اتخاذ کنند. به عنوان مثال، Codedesign از تجزیه و تحلیل پیشرفته برای درک نیازهای بازار استفاده می کند
فرصتهای رشد را شناسایی کرده و خدمات بازاریابی دیجیتال خود را بر این اساس تنظیم کنند. این رویکرد مبتنی بر داده تضمین میکند که تلاشهای توسعه کسبوکار با نیازها و فرصتهای واقعی بازار همسو هستند.
مزایای تجزیه و تحلیل داده های بازگشت سرمایه در توسعه کسب و کار چیست؟
تجزیه و تحلیل دادههای بازگشت سرمایه (ROI) مزایای متعددی را در توسعه کسبوکار ارائه میکند، از جمله توانایی اندازهگیری اثربخشی ابتکارات خاص، تخصیص کارآمدتر منابع و اتخاذ تصمیمهای استراتژیک آگاهانه. با درک اینکه کدام تلاشها بهترین بازده را دارند، مدیران توسعه کسبوکار میتوانند پروژههایی را که بیشترین پتانسیل رشد را ارائه میدهند، اولویتبندی کنند. برای آژانسهای بازاریابی دیجیتال مانند Codedesign، تجزیه و تحلیل دادههای بازگشت سرمایه از کمپینهای مختلف امکان بهینهسازی استراتژیهای دیجیتال را برای اطمینان از کارآمدترین استفاده از بودجه و منابع فراهم میکند و در نهایت نتایج بهتری را برای مشتریان خود به ارمغان میآورد.
مدیریت پروژه برای یک مدیر توسعه کسب و کار چقدر مهم است؟
مدیریت پروژه برای یک مدیر توسعه کسب و کار حیاتی است، زیرا تضمین می کند که پس از شناسایی و توافق بر روی یک فرصت، اجرای آن روان، به موقع و با بودجه است. مدیریت پروژه موثر شامل برنامه ریزی، اجرا و نظارت بر ابتکارات توسعه کسب و کار است که به ترکیبی از مهارت های سازمانی، ارتباطی و حل مسئله نیاز دارد. این تضمین میکند که پروژهها به اهداف خود میرسند، ذینفعان در جریان قرار میگیرند، و هر گونه ریسک به طور فعال مدیریت میشود. در زمینه بازاریابی دیجیتال، این امر میتواند شامل نظارت بر راهاندازی یک مشارکت جدید بین یک آژانس دیجیتال و یک ارائهدهنده فناوری باشد، و اطمینان حاصل شود که همه محصولات قابل تحویل برآورده شدهاند و هر مشکلی به سرعت حل میشود تا همه طرفهای درگیر راضی باشند.
آیا می توانید چند استراتژی برای صلاحیت و جستجوی سرنخ موثر ارائه دهید؟
استراتژیهای صلاحیت و جستجوی سرنخ مؤثر شامل ترکیبی از شناسایی مخاطبان هدف مناسب، درک نیازها و نقاط دردناک آنها و استفاده از مؤثرترین کانالها برای دستیابی به آنها است. استفاده از ترکیبی از تکنیکهای بازاریابی درونگرا و برونگرا، مانند بازاریابی محتوا، سئو، تبلیغات رسانههای اجتماعی و اطلاعرسانی مستقیم میتواند بسیار موثر باشد. علاوه بر این، استفاده از تجزیه و تحلیل دادهها برای اصلاح استراتژیهای هدفگیری و استفاده از ابزارهای CRM برای ردیابی تعاملات و جمعآوری بینش میتواند به طور قابل توجهی کارایی را بهبود بخشد. برای آژانسهای دیجیتالی مانند Codedesign، یک رویکرد متمرکز بر صنایعی که در آنها موفقیت ثابت کردهاند و استفاده از پیامرسانی متناسب که تخصص و مطالعات موردی آنها را برجسته میکند، میتواند منجر به مشتریان با کیفیت بالاتر و نرخ تبدیل بهتر شود.
درباره برونو گاوینو
برونو گاوینو مدیر عامل و شریک Codedesign، یک آژانس بازاریابی دیجیتال با حضور بین المللی قوی است. مستقر در لیسبون، پرتغال، با دفاتر در بوستون، سنگاپور، و منچستر (بریتانیا) Codedesign به عنوان یکی از برترین آژانس های تعاملی و آژانس های تجارت الکترونیک شناخته شده است. Codedesign که برنده شرکت برتر B2B در اروپا و شرکت برتر B2C در خرده فروشی است، با هدف تقویت روابط شخصی با مشتریان و ایجاد یک محیط کاری مثبت برای تیم خود است.
او بر لزوم تمرکز آژانسهای دیجیتال بر بهینهسازی و عملکرد دادهها برای برآورده کردن خواستههای مشتریان که به طور فزاینده مبتنی بر نتایج است، تأکید میکند. تجربه او در بازاریابی دیجیتال، همراه با پیشینه منحصربهفردی که شامل مهندسی و دادهها است، به سبک رهبری مؤثر و چندوجهی او کمک میکند.
- لینک دانلود به صورت پارت های 1 گیگابایتی در فایل های ZIP ارائه شده است.
- در صورتی که به هر دلیل موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید به ما اطلاع دهید.
پسورد فایل : پسورد ندارد گزارش خرابی لینک
دیدگاهتان را بنویسید